Vi får börja detta inlägget med att gratulera Skellefteå till SM-guldet.
Nu blickar vi framåt för en ny säsong💚🤍💚
Medlemskapet för förra säsongen löpte ut nu den sista april, så tänk på att förnya det! Ni kan förnya ert medelmskap hos oss i The wolfpack genom länken här nedan! 💚🤍💚Detta gäller såklart även om ni vill bli ny medlem hos oss i the wolfpack! Vi kommer inom kort komma med ett inlägg om vårt årsmöte där vi ska rösta fram flera ny poster inför den ny mandatperioden, tänk därför på att om ni vill komma på vårt möte och ha rösträtt så behöver ni vara medlem😍💚🤍
– Enskild medlem kostar 200:-
– Familjemedlemskap 400:-
– Livstidsmedlem 3000:-