Nu är det snart dags för oss att ha vårt årsmöte och vill härmed välkomna er alla till en ny säsong💚🤍
Torsdag den 4 Juni klockan 17:30 hälsas alla medlemmar välkomna till detta årsmöte som hålls på Karlstads Universitet sal 5F322, beskrivning kommer inom kort vilken dörr ni går in igenom.
Årsstämman innehåller sedvanliga punkter enligt dagordningen. (Dagordningen hittas på www.thewolfpack.hockey/stadgar under §13 årsstämma)
På årsstämman skall det väljas 3 ledamöter samt 3 suppleanter.
För er som ännu inte har förnyat ert medlemskap, passa på att göra detta redan nu genom att betala in medlemsavgiften (200 kronor enskild medlem, 400 kronor familjemedlemskap). Detta för att kunna delta på vår årsstämma! https://apply.cardskipper.se/ax3m
Vid frågor angående årsstämman mejla det till: Medlem@thewolfpack.hockey
Varmt välkomna!💚🤍💚